close

Even I am in a tax free state, I still like to go shopping when I went back Taiwan.

Last month I visited Dream mall which is a department store plus lots popup shops.

Dream mall KHH-1

You can spend all day in the store not only spending time looking at the goods on sale in the shop, but also get chance to eat at the food court with lots choices.

Since I know this place very well, I go to the store for picking up what I need befroe it getting busy and crowded.

Dream mall KHH-6

這次暑假快閃回台的行程我有把握時間逛街,因為在營業時間開始前我就停好機車,所以完全避開暑假中午時段來店顧客太多時可能要搬動機車的麻煩!

熟門熟路的我重點式的快速採買後還能來空出手來拿杯我愛的驊達奶茶,只可惜我到的時間有點早,珍珠還沒煮好,只能等到要北上時搭高鐵再買杯路上喝囉!

My favorite tea place in KHH

買了些用品要帶回美國還換了來店裡的杯子帶回宿舍使用!

arrow
arrow
    全站熱搜

    PH Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()