close
I gave my roommate a memo.
We may have to force a showdown.
Do you think that turn off the heater and open the window = fresh air, but I have a running nose now.
If you need some fresh air, then you can open the door, but don't open the windows, as it makes me feel uncomfortable.
After she received the memo, she didn't speak to me, but the next day she put a bread on my desk.
其實她想要新鮮空氣所以想開窗並關暖氣對好不容易熬過冬季班的我來說真的是件很困擾的事,所有的朋友都跟我說妳和她都有付住宿費為何要區就她,所以過了一個春假,我決定把我的心聲告訴她,也就是說逼不得已我只好跟她攤牌了,反正現在大不了就是她想要陽光和空氣就請多待在春天的草坪上,或是我盡量在圖書館看書溫習功課,反正她夏天就會離開了,希望到時後我能有一個比較處得來的室友,或是另一個對策:秋季班時直接申請稍貴一點的單人房了。
arrow
arrow
    全站熱搜

    PH Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()