When someone is talking about Easter, the first thing coming to my mind is egg hunting.
It took a lot of time to prepare those eggs, but kids are during spring break, so blowing eggs and dying eggs can keep them busy for a while.
happy easter 2015
I am so lucky to join this event, even though I am an adult. There is a little girl in my soul.
happy easter 2015
We do it just for fun in our back yard.
Thanks all, I have good memory on Easter 2015.
happy easter 2015
因為現在的租屋處有正在放春假的兩個小孩,所以房東設計了不同的活動讓他們在家不會無聊,幸運的我也得以在緊張的論文修改之餘可以有機會喘口氣。
這週日是復活節,一早先拿到房東幫我準備的巧克力兔子,接著她的兩個小孩還邀我一起尋找彩蛋,雖然我們在時間內有漏掉一些很明顯的彩蛋,不過短暫的體能活動結束之後,我的大腦清醒了許多,謝謝你們,讓我多了關於復活節的記憶!
happy easter 2015
arrow
arrow
    全站熱搜

    PH Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()