close
Today is Friday the 13th, but I want to say "Thanks God, it's Friday!
I'm excited to have a free palm reading from Portland State Thai Student Organization!
According to what Mariel Martin got from my palm, I have a box there, which means that people enjoy to read what I am writing now. Well, I am not always have interesting things to post here. So I don't know if my readers like it or not.
She also mentions that I will travel a lot in my life. It is true. As an international student, I used to fly home once a year. It can be related to travel in some ways, right?
因為學校裡的活動讓我首次在美國體驗了掌紋算命,在她確認我是慣用右手之後就開始邊在我掌心畫線,邊跟我解說她所讀到的訊息,他說我掌心有小格子,所以適合繼續寫作,不過這是我第一次見到她,沒道理他會知道我在寫論文的同時也會抽空寫部落格,所以有讓我小驚了一下,接著他還說我的旅遊運勢頗強,以往每年都會利用放假飛回台灣的我這時開始有點相信她也許真的從我的掌紋讀到一些資訊了,只可惜因為是免費的活動,我只能聽他長話短說沒有機會提問,至於是否會依名片上的聯絡方式另外找她,我想算命只是做個參考,所以還是靠自己努力比較實在啦!
Psychic reading
If you want to meet the lady in person, you can get her information from the following link.
http://heartwings-life.com/index.html
arrow
arrow
    全站熱搜

    PH Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()