close
After talking to my family,I am waiting for my personal belongings for several days.
My supplies
Not only food from my hometown, but also some clothes to keep me warm.
I love my family.
Thank you so much for giving me the Chinese New Year's gift.
I am a tea person
Now I don't need to go to supermarket looking for Asia food, I have them in my package,so happy!
自從知道家人要寄包裹給我之後,我就開始期待內容物,雖然有些是我出國前就丟進待寄的紙箱中,但總是會貪心的想在拆包裹時有些意外的驚喜,果真看到沙茶醬還有素肉鬆及魚鬆,速食調理包。。。I love my family!!
讓我開心到在領包裹處就直接拆包裹然後一直用手機拍照(其實是我的手勁不夠需要先將部份東西放進後背包,才能在下雨天將整箱東西搬回宿舍。)還好郵務室的工讀生很貼心,他可能看我是弱女子,拿包裹給我時還提醒我內容物頗重,我厚著臉皮請他幫忙我拆包裹並移動包裹到我可以拆箱的位置,呵呵!邊拿出內容物還要忍住心中的竊笑,我的家人應該怕我會餓壞,所以食物佔了很多空間,終於不用再去超市努力尋找亞洲食物囉!
謝謝我的後援補給,讓我有個開心的農曆新年禮物!
arrow
arrow
    全站熱搜

    PH Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()