In the past five years I enrolled in Portland State Intensive English Language Program,and Graduate Master's Program. I also have an opportunity to be a science instructor by using Optional Practical Training.
IMG_1988.JPG
Oh dear -- hasn't time flown !
It is time to return my hometown. I deeply appreciated your kindness to give me support in the US.
IMG_4495.JPG
May we meet again in happier times. The photograph brings back many pleasant memories .
Please come to Taiwan if you have available time.
IMG_4496.JPG
時光飛逝,轉眼在美國已經待了超過五年,很幸運地在冬季班開始前接到了來自台灣的工作邀約,所以只能含淚和在美認識的好友們一一話別,謝謝你們在我最需要精神支持的時候讓我有依靠,也因為有你們我學會了面對不同的挑戰,最後離別週雖然天氣不好,但是我們還是保握相聚的時光,也還是很幸運的吃下每一份你們用心準備的料理,
Mini Tortillas & Green Salad
為了不吃辣的我,特地改良了麻辣香蝦成為辣版本,
Farewell dinner 謝謝我的好閨蜜,要找時間來台灣玩喔!
How nice to have Farewell-Part3
有你們的加油打氣,給了我繼續前進的力量,期待再相會。
IMG_5168.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    PH Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()