close
Working in a fast path surrounding makes me get tired easily. Therefore, I use one floating holiday plus weekend to relax in Hood River.
Hood River Golf Course & Country Club Because
grandma fell and broke her hip in May, I want to visit her when I got the news from uncle. Right now, she is home and doing good. Going to take some time but having to have a new hip. She got released to drive again, but she can't bend down and pick something off the floor for a couple of months.
Hood River Golf Course & Country Club
因為阿嬤跌倒尾椎開刀,讓我很想請假去看她,好不容易排到了連休三天假,也得知她已經從復健中心回家休養,當然要把握機會回去放鬆順便看能否幫上什麼忙。畢竟她已經七十好幾快奔八了,可經不起摔,還好她很配合治療師已經被醫生允許可以自行開車了,只是他還是無法彎腰拾物,所以我這次發現家裡多了不少輔助品,讓他可以不用低下身也能把掉落地上的東西撿起來,可能我這陣子在高壓的上班環境裡略顯疲態,在她看來我的臉有點瘦,還讓叔叔開車載我們去附近的餐聽吃飯。
Hood River Golf Course & Country Club
阿嬤推薦我的這道手撕豬肉絲飯真合我的亞洲胃,也許是太久沒大快朵頤,還是我真的餓了,當天完全不需要向服務生要盒子打包回家,看來我下次有機會回來阿嬤家又多一個口袋餐廳名單必訪了,而且你若跟我一樣週一才去用餐的話,週一整天都有Happy Hour可以多點些小盤的開胃菜,大家分著吃喔!

Hood River, Oregon
1850 Country Club Rd

檢視較大的地圖
(541) 436-4383
arrow
arrow
    全站熱搜

    PH Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()