close
When I saw the family riding by me in park, I just wanted to take picture of them.
Lake Park
The Father was using a skateboard to help a boy on the push bike, and the older boy was riding a bike in front of them.
The only sentence comes to my mind is that the most beautiful scenery is people.
Lake Park
前陣子週休到附近的湖邊飯後步行運動時發現有一戶人家快速經過我的身邊,當時的我以為他們是像一般人慢跑運動,沒想到是爸爸溜滑板推著正在學滑步車的小孩,而稍微年長一點的小男童則是騎著有輔助輪的腳踏車在前面開路,這讓我回想到之前學騎車的過程,好似昨日夢一場然我不像他們年又不怕摔時學騎自行車,所以過程頗艱辛,還好後來克服困難所以可以用自行車代步。
又離題了,只是想要分享那張照片,因為那給我的感覺是溫暖的構圖~最美的風景是人!

arrow
arrow
    全站熱搜

    PH Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()