close
Most of times I go to safeway to buy my food, but I can't find some Asian products there. Therefore, I went to Hiroshi's Anzen because I want to buy seaweed to put on the rice.
I found Preparfed Seaweed there.
DSC02088
It is a small store where located near Convention Center MAX Station.
Next time I would like to try their home made Shushi, which costs about $4.95.
So happy that my friend showed me this store.
好心的朋友還警告我要小心不要一看到熟悉的亞洲食品就買太多東西讓荷包大失血,
一直以來都有搭飛機來的韓國愛心海苔可以直接拿來吃,但有點嘴饞想吃海苔醬拌飯,剛好認識很久的朋友跟我說了這間日本人開的小商店裡頭應有盡有。
DSC02089
(天阿!走到冷藏區發現~荔枝不是整束買,是一顆一顆秤重買,還好那不是我喜歡的水果,況且我還有芒果乾可以解饞。)
呵呵!我很乖只買了三樣東西就迅速結賬了,結賬後才發現櫃台旁邊有一些即食壽司,價格不算貴,下次有機會要去買來吃看看!

Address: 736 NE MLK JR BLVD, Portland, OR 97232
TEL: 503-235-5111
arrow
arrow
    全站熱搜

    PH Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()