close
PDX
I used to read The Oregonian and watch Katu News to get local weather and events for Portland. Now I can only do it on line since I accept a job offer in my home town.
To live in Portland for five years, I do have a lot of sweet memories in town.
I know for sure that I will return to visit my friends here.
IMG_1977.JPG
在美國待了將近五年,好不容易適應了一切,不論是在學校附近的一草一木,還是後來住家附近的湖邊,到處都留有美好的回憶!
IMG_1988.JPG
但是因為工作的關係,在短時間內打包行李聯絡海運公司,在波特蘭一片大雪之際努力處理瑣事,還好在即將回台的同時重感冒有壓制下來,不然很難想像萬一在長途飛行時鼻水流不停,那可會很不好意思的。
當確定收到聘書時,我已經盡可能抽空和身邊的好友道別,還被好友取笑說“川普一上台你就返台,我說沒辦法因為新工作已經簽約了,只好回去履約囉!
UA
但還是有些朋友無法在離別前夕好好聊聊天,我相信不久的將來我們還是可以碰面,畢竟離別是為了下次的重逢~
arrow
arrow
    全站熱搜

    PH Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()