close

It feels good when I know that I got a care package coming soon.

When the tracking number shows the package was delivered, I keep waiting for the package notification from my apartment.

2023 first care package-7 kg

Really appreciate that my family spent the time and energy sending me this care package.

從家人預告要寄農曆新年限定物資給時,我就開始期待驚喜開箱。

但台灣郵局的查詢系統顯示我的包裹週末已投遞成功,我卻一直沒有收到領件通知。

於是我週一寫了郵件附上郵局畫面截圖,請公寓主管幫忙找一下我的包裹,神奇的是週二早上就收到取件通知。

很難想像若我沒有查詢包裹寄送進度,會不會一週後某人發現收發室有未領取才通知我去領包裹呢。?

2023 care package arrived

還好拆開包裹裡面的東西都沒有少(因為報關單是我自己寫的),所以內容物我大概知道。

謝謝家人總願意花時間幫我寄東西,讓我覺得有人關心的感覺真好!

arrow
arrow
    全站熱搜

    PH Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()