Beautiful flowers
Once again, Mother's Day is around the corner, and I just send out the Mother's day card by air. I don't think that my mom can receive it before Mother's Day, but I still want to tell her Happy Mother's Day!
在不知不覺中五月的第二個週日~母親節竟然就這樣悄然到來,而我才剛寄出我的母親節卡片,航空郵件少說也要一週才回寄到家,看樣子應該來不及讓親愛的老媽收到母親節卡片了,我知道媽會在母親節的時後回娘家和大夥聚餐享用佳餚,若剛好到時後有人和我越洋連線,我一定會親口跟媽說母親節快樂,不過趁現在記得先在這裡著大家都有個快樂的母親節!套句舅舅說的話~祝天下的母親都有三朵花:有錢花,盡量花,美如花!
happy easter 2015
arrow
arrow
    全站熱搜

    PH Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()