close
IT’S GETTING HOT ! NOW START A PERIOD OF HOT WEATHER! The temperature might reach about 33 degrees Celsius on the hottest summer day.
IT’S TIME TO EAT SPECIAL ICE! On the top they put Ice, button there are sweet hot soup!
其實一年四季都會有人到潮洲吃燒冷冰!園環兩邊的老店看起來顧客都很多,生意都不錯,(可是都不太好停車﹞像我吃的這一家就還有附319鄉鎮的小紅章。
IMG_6444.JPG
燒冷冰附近還有一家烤玉米生意也不錯,只是它是以重量計價,有點小貴啦!
同場加映月眉糖廠的冰棒,純糖開水做的喔!吃下去真的會透心涼。ICE-1.JPG


arrow
arrow
    全站熱搜

    PH Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()