close
MOM TOLD ME THAT ----IT'S 15 YEARS AGO THEY GOT THE SAME HEAVY SNOW!SNOW VIEW-8
This spring I only saw a little snow in Hood River, but this winter I saw a lot of snow there, they told me that I bring snow with me to visit Hood River!SNOW VIEW-10
In fact,downtown got snow on main road,SNOW VIEW-18.
這是我第一次看到一堆雪景,雖然之前在日本也有看過下雪後的景觀SNOW VIEW-12 ,可是我那時還沒感受到下雪會帶來任何的不方便,當我實際經歷之後發現下雪要出門前要先將車上的積雪用掃帚撥開(不然開車時看不到前後的路況,而且若是車頂的積雪往前後玻璃滑下的話也會影響行車時的視線)‧‧所以我覺得有體驗過北國白雪覆蓋的耶誕節就好了,因為好看是好看,可是要外出的話真的有些麻煩,我想下次應該不會選在冬天去HR了吧!

arrow
arrow
    全站熱搜

    PH Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()