close
My host family knew that I like airplane, so they told me WAAM ! If you like old airplanes and old cars.It's a really good place to go in Hood River!WAAM shop
因為喜歡飛機,每次都再轉機或候機時拍一堆飛機的照片,所以我的接待家庭強力推薦我一定要到這個新的飛機博物館看看,所以我就恭敬不如從命囉!
只是裡面為了保存那些老飛機和骨董車,溫度控制得有些低,讓我看不到一小時就快步走去喝點免費的熱飲,讓自己覺得溫暖一些!
目前館內並未全部開放,所以大約一至兩個小時就可以先晃完一圈,而且裡面燈光有點暗,IMG_0703.JPG 所以我拍的時候多半都有開閃光燈,等我的照片整理得差不多會分兩部分把它寫下來:先預各一下一部分是關於骨董車的,另一部分就是關於飛機囉!只是那是就我亂拍亂看的地方寫,應該會是看圖說故事的方式,所以可能會用一堆圖帶過去喔!
以下的資訊來自他們的網站:
http://www.waaamuseum.org/about.php
Museum Operating Schedule
OPEN MONDAY to SUNDAY 9:00am - 5:00pm
Holidays Closed: Thanksgiving Day, Christmas Day & New Years Day.
Price of Admission
Adults: $8.00
Seniors 55+ and Vets: $7.00
Students 5-18: $6.00
Children 4 and under: $2.00
Active Military: Free (With ID)
Group Rates Available
School Tours Encouraged
以下的資訊來自hood river news的網站:
http://www.hoodrivernews.com/
WAAAM, also known as the Western Antique Aeroplane and Automobile Museum, is hosting an open house on Saturday, from 9:30 a.m., to celebrate the opening of a new 45,000-square-foot hanger at the museum's Tucker Road location.
arrow
arrow
    全站熱搜

    PH Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()