In my schedule of 2007 NOV’9th , I need to fly to SFO→TPE→KHH,but I can’t fly to SFO, so United airline help me to change my fly plan , then it’s my 1st time to be in SETTLE, it’s a busy airport, and the store near gate, so I have time to buy some products for my mother, also there is some restaurants in this area, I am so happy to be in Settle.
我在2007年11月九日應該要一早從玻特蘭飛舊金山在經台北轉高雄,但舊金山無法起降,所以我就在聯合航空的安排下先搭小飛機到西雅圖在經東京轉回高雄。這是我第一次到西雅圖轉機,在gat12e與gate9間有餐廳、化妝品店,旅行用品…,一到西雅圖打電話給在cheney的妹妹,她還開玩笑說叫我從西雅圖轉去找她好了﹝因為一樣都在華盛頓州只是距離頗遠﹞,又打電話給在hood river的ㄚ嬤報告一下就要準備搭國際線的飛機了,看看口袋還有剩下一些美金,所以我決定衝進duty free的彩妝店幫媽媽買些雅斯蘭黛,雖然台灣正在週年慶,不過在美國買這個品牌還是很划算!
其實我一從小飛機下來後就應該不要亂跑──很快就要登機了,不過我第一次到這個機場,所以還是到他們的化妝室參觀一下才乖乖的去排隊等登機!還算不錯的轉機地點啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    PH Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()